Duration: 1:00:45

Components: 4

Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone - Introduction: Hybrid brings new challenges and opportunities
Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
21:22
0%
Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone - Why Teams and Teams Phone?
Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
17:46
0%
Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone - Teams Phone Overview
Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
16:05
0%
Breid je dienst portfolio uit met Teams Phone - Closure and Q&A
Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk. Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen. Wat leer je tijdens dit webinar? • Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT. • Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio. • Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams. • Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud) • Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten) • Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft. • Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft. Voor wie is dit webinar interessant? Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.
05:32
0%

Session Information

You can download the presentation here:
Teams Phone Presentation

Teams Phone is de alles-in-één communicatieoplossing die geïntegreerd is in Microsoft 365. Het brengt bellen, vergaderen, berichten en samenwerken samen in één toepassing; Microsoft Teams. In 2023 ligt de focus van klanten in toenemende mate op het vereenvoudigen van IT, besparen van kosten en verhogen van beveiliging. Teams Phone maakt het realiseren van deze doelstellingen mogelijk.
Voor partners brengt de transitie naar hybride werk en focus op deze doelstellingen nieuwe kansen met zich mee. Namelijk door diensten te ontwikkelen die klanten hiermee ondersteunen. Teams Phone bied je als partner de kans om je te onderscheiden en omzet te verhogen.

Wat leer je tijdens dit webinar?
• Voordelen van Teams Phone voor eindgebruikers en IT.
• Marktontwikkelingen die maken dat Teams Phone niet mag ontbreken in je dienst portfolio.
• Mogelijkheden voor het afhandelen van klantcontact via Microsoft Teams.
• Toevoegingen die dienst compleet maken; contact center, receptie bedienpost, rapportages, hardware en professional services (migratie, adoptie en onderhoud)
• Opties voor connectiviteit en samenwerking met infrastructuur leveranciers die complexiteit voor partners en klanten verminderen (Operator Connect partners andere aanbieders van managed direct routing diensten)
• Overzicht van de product roadmap inclusief informatie over Teams Phone Mobile, de Teams native vast-mobiele integratie oplossing van Microsoft.
• Mogelijkheid om vragen te stellen aan telefonie experts van Microsoft.

Voor wie is dit webinar interessant?

Portfolio verantwoordelijken, solution sales of consultants. Van zowel Microsoft-partners die hun portfolio willen verbreden als telecompartners die naast hun bestaande (hosted) PBX-dienst, Teams Phone en andere Microsoft 365 gerelateerde diensten willen aanbieden.

Speaker

  • Remco de Kramer

    Remco de Kramer

    Product Marketing Manager SMB
    Microsoft

Tags
Area of Interest Microsoft Teams
Language Dutch
Solution Area Modern Work